Vi välkomnar Maria Nilsdotter till Bibliotekstan

Vi välkomnar Maria Nilsdotter till Bibliotekstan

I slutet av november öppnar Maria Nilsdotter sitt nya butikskoncept Maria Nilsdotter Universe på Biblioteksgatan 7 i Stockholm. Det blir en kombination av installation och butik där kunderna kommer att få en totalupplevelse av varumärket under december månad.

Lagom till årets julhandel öppnar Maria Nilsdotter en temporär butik i Bibliotekstan där kunderna bjuds in till en unik upplevelse av varumärket.

- ”Den här tillfälliga butiken kallar vi Maria Nilsdotter Universe och här vill vi bjuda kunderna till en värld fylld av mystik och drömmar. Mina smycken berättar sagor och genom våra butiker vill vi visa upp smyckenas sagovärld. Vi ser verkligen fram emot att möta gamla och nya kunder på vår nya adress i Bibliotekstan”, säger Maria Nilsdotter, grundare och kreativ chef förvarumärket Maria Nilsdotter.

I den nya butiken på Biblioteksgatan 7 kommer kunderna att erbjudas ett exklusivt urval av Maria Nilsdotters kollektioner av smycken i silver, guld och 18K guld.

- ”Det känns roligt att få välkomna Maria Nilsdotter till Bibliotekstan. Varumärkets unika kollektion av högkvalitativa smycken kompletterar befintligt utbud väl och bidrar till att stärka Bibliotekstan som Stockholms självklara destination för svenskt och internationellt mode.”, säger Emanuel Westin, chef för affärsutveckling butik på Hufvudstaden.

Läs mer här: