Bilias årsredovisning 2018 på hemsidan

Inom Bilia är hållbarhet en viktig målsättning. Bilias årsredovisning för 2018 finns därför tillgänglig i digital form på Bilias hemsida www.bilia.com.

Om Du önskar erhålla en tryckt version av årsredovisning, var vänlig kontakta oss på info@bilia.se.

Göteborg den 18 mars 2019

För ytterligare information hänvisas till CEO Per Avander eller CFO Kristina Franzén,

Bilia AB, tel: 010-497 70 00.

Denna information är sådan information som Bilia AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 18 mars 2019, kl. 11:00 CET.

• årsredovisning
  • bilia ab

Bilia har omkring 4800 medarbetare och omsättningen 2018 var 28,4 Mkr. Huvudkontoret ligger i Göteborg och bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm. Bilia-aktien finns sedan 1984 noterad på NASDAQ OMX Stockholm. 2018 ingick den i indexet OMX Stockholm Mid Cap.