Fakturera från telefonen

Billogram lanserar idag sin populära faktureringstjänst till iPhone för att erbjuda sina kunder en ännu enklare fakturering. Fakturera direkt efter utfört arbete hos kunder för att undvika missförstånd och få betalt snabbare.

Billogram tar sin tjänst till en ytterligare nivå genom att lansera till iPhone! Detta öppnar upp nya möjligheter för att alltid kunna fakturera och hantera sin fakturering var man än befinner sig. Få notifikationer på t.ex. när en betalning har kommit in, när kunder har kommenterat på fakturor och mycket mer.

Billogram är ett nytt sätt att fakturera på. Istället för att manuellt hantera skapandet av fakturor, kontrollera betalningar mot sin bank, påminna kunder och bokföra, så hanteras allt detta enkelt och automatiskt. Genom att erbjuda ett enkelt gränssnitt för både skapande och hantering av fakturor (till exempel ändring av fakturor) så får Billograms kunder tid över till annat än administration och ökad likviditet. Billogram är även digitalt (finns även i kombination med brev) vilket öppnar upp möjligheter för en snabbare och säkrare kommunikation mellan fakturautställare och mottagare. Dessutom är det bra för miljön!

Bilder:

Nedladdningslänk för Billogram till iPhone:

Presskontakt:

Cesar Sangchi (VD)