Autokontrakt i Bilvision ökar tryggheten för bilhandeln och verkstäder

Idag kommer Sveriges Fordonsverkstäders Förening (SFVF) ut med sin bok kring lagar och regler för fordonshandeln och verkstäder. Autokontrakt som integrerad tjänst i bilvision tas upp som exempel vilket vi är väldigt stolta över. I vårt samarbete med Autokontrakt och SFVF har syftet varit att hjälpa branschen med att minska de tvistemål som uppkommer samt förenkla för bilhandeln och verkstäder i deras dagliga arbete genom att integrera Autokontrakt och göra avtalen enkla att fylla i.

Oavsett om du är en ny bilhandlare eller vill expandera kan vi hjälpa dig att ta fram rätt avtal för din verksamhet och öka tryggheten för er och kunden. Vår långa erfarenhet inom bilhandeln och verkstäder har resulterat i en webbaserad portal med många möjligheter. Det ska vara enkelt för dig som kund att använda våra tjänster oavsett hur stor eller liten du är på marknaden.

Bilvision med blicken framåt -Vi ser stora möjligheter i att fortsätta växa på den svenska marknaden när vi nu har en integration med Autokontrakt. Det är viktigt för oss att ligga i framkant och ständigt utveckla våra tjänster gentemot våra bilhandlare och verkstäder säger Jonas Nordenmark, försäljningschef på Bilvision AB.

För ytterligare information vänligen kontakta :

Fordonshandel - Robin R Dehn
Tel: 031-382 17 16 eller e-post: robin.dehn@bilvision.se

Verkstad - Georgios ”Jojje” Theodossiou
Tel: 031-382 17 18 eller e-post: georgios.theodossiou@bilvision.se

Besök gärna vår hemsida för mer info: www.bilvision.se