Fordonsurval nu tillgängligt i Bilvision!

Nu kan du via några enkla klick ta fram ett urval av fordon och sedan kontakta brukarna. Oavsett om du planerar ett utskick eller en telemarketingkampanj har vi uppgifterna som du behöver.

Du behöver inte oroa dig för att få med personer i NIX-registret eller avregistrerade fordon - de är borttagna från start. Kostnaden för urvalet visas innan du behöver bestämma för dig om du vill ta ut det.

Om du vill få ut ditt resultat på fil så kan du välja till att få med telefonnummer till brukaren. Om du vill slippa att själv skriva ut, kuvertera och skicka ditt erbjudande per post till brukarna så hjälper vi dig med detta också. Allt online via Bilvision.se!

I ditt urval kan du filtrera på information från Bilregistret/VTR t ex fordonslag, adressuppgifter, däckdimensioner, ålder på brukare, kön, fordonsstatus, datumuppgifter, leasing/kreditköp, drag, växellåda, miljöklassning, antal ägare, drivmedel, övriga tekniska data bland mycket annat. Om du är intresserad av företagsägda fordon så kan du filtrera ditt urval baserad på företagets bransch (SNI-kod).