Jerry Kyrk i Marbella är Årets mäklare Real Estate

Jerry Kyrk i Marbella är Årets mäklare Real Estate

Jerry Kyrk, fastighetsmäklare i Marbella, har utsetts till Årets Bjurforsmäklare Real Estate.

Utmärkelsen Årets mäklare Real Estate tilldelas sedan ett antal år en fastighetsmäklare verksam utanför Sverige, och baseras på en kombination av affärsresultat och antal förmedlade bostäder. Jerry Kyrk, som även tidigare tilldelats utmärkelsen, är årets vinnare. Under 2021 förmedlade han 35 bostäder och genererade höga provisionsintäkter till Bjurfors.

Vinnaren själv kommenterar utmärkelsen:

– Det är en stor ära att bli tilldelad priset. Jag stortrivs på Solkusten och försöker alltid förmedla min kärlek för området till mina kunder. En bostad i Spanien är inte bara ett boende, utan det är så mycket mer. Det är en ny livsstil med solbränna, saltvatten och god mat. Jag vill även tacka mina kollegor som är till enorm hjälp. Tillsammans med dem kommer jag fortsätta förverkliga svenskars bostadsdrömmar i solen.

Fredrik Kullman, vd Bjurfors Sverige:

– Jerry Kyrk har länge varit en av våra absoluta toppmäklare i Spanien. Med högst omsättning och flest antal gjorda affärer bevisar Jerry ännu en gång att han är en värdig mottagare av utmärkelsen.

Hela listan över årets pristagare:

Årets mäklare – Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal
Total provision – Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal
Antal affärer – Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal
Nöjd kund – Sanna Rihm, Bjurfors Kungsholmen
Årets kontor – Bjurfors Göteborg Västra Centrum
Årets rookie – Rebecca Bloss, Bjurfors Bromma
Årets mäklare Näringsliv – Mikael Ekman, Bjurfors Malmö
Årets mäklare Real Estate – Jerry Kyrk, Bjurfors Marbella
Årets tipsare SEB – Mathias Jonsson, Bjurfors Sundsvall
Årets mäklare Nyproduktion – Therese Bjurenlind, Karin Berggren, Bjurfors Göteborg

Bjurfors är Sveriges största privatägda fastighetsmäklare med omkring 600 medarbetare på 92 kontor runt om i Sverige och vid Medelhavet. Mäklartjänsterna omfattar såväl bostadsrätter, villor, tomter och fritidshus som nyproduktion, tjänster inom förmedling av kommersiella fastigheter och ombildningar till bostadsrätter. Genom en kvalitetssäkrad arbetsmetod och branschens mest dedikerade mäklare har Bjurfors under mer än 50 års tid tagit kunderna till lyckade bostadsaffärer. Under 2021 förmedlade Bjurfors 17 000 bostäder till ett totalt värde om 70 miljarder kronor. Den samlade omsättningen uppgick till 1 miljard kronor.

Fredrik Kullman

VD Bjurfors Sverige och ansvarig för franchiseverksamheten i Sverige och Spanien 0732-57 56 86