BLÅKLÄDER GER SIG UT PÅ TURNÉ

BLÅKLÄDER GER SIG UT PÅ TURNÉ

MERCEDES ON TOUR – I SAMARBETE MED BLÅKLÄDER

Glömt matlådan hemma? Du kan vara lugn, Blåkläder löser biffen.

Med start den 11 mars ger sig Blåkläder ut på en rikstäckande turné som partner till lanseringen av Mercedes nya transportbil 350d X-klass. Turnén innefattar städer i hela Sverige och kommer från mars till september att besöka återförsäljare inom segmenten bygg, el och VVS för att bjuda deras kunder på förstklassiga Blåkläderburgare.

I samband med visningen av bilen förhandsvisas även Blåkläders senaste nyhet; en hantverksbyxa i fantastisk 4-vägsstretch som måste provas för att göras rättvisa! Funktionell och slitstark, men samtidigt smidig och bekväm tack vare det mjuka, stretchiga materialet som är töjbart åt alla håll. För extra komfort har byxan Cordura®-stretch-förstärkta knäskyddsfickor samt mesh-stretch i knävecken för god ventilation.

Under turnéstoppen har besökarna möjlighet att prova den nya byxan samt förboka för att försäkra sig om att få ett par när de släpps. Då är man dessutom med och tävlar om en grillskola till sitt företag och sina kollegor.

Den enda frågan är: hur mycket styrka klarar besökarna av på sin Blåkläderburgare?

Läs mer om turnén på https://www.blaklader.se/sv/mercedes-on-tour