"Jag kände mig bortskämd av all omtanke"

Hjälp äldre att komma ut till havet i sommar

"Jag kände mig bortskämd av all omtanke"

- citat från tidigare deltagare på ÄldreKollo

Många äldre sitter isolerade i sina lägenheter under sommaren då de saknar fysiska eller ekonomiska möjligheter att komma ut och kanske inte har någon som kan hjälpa dem.
Detta vill vi ändra på! Just nu planerar vi för sommarens andra ÄldreKollo på Gålö, efter att det första blev mycket uppskattat. För att kunna arrangera ÄldreKollo för så många behövande som möjligt är vi beroende av gåvor från medlemmar och givare.

Nu behöver vi din hjälp!
Swisha din gåva till 9025305

Det är enkelt att använda Swish för att skicka din gåva. Vårt Swishnummer är detsamma som vårt 90-kontonummer: 9025305.

Stort tack! Med ditt bidrag kan fler äldre få en minnesvärd sommar.

Läs mer om ÄldreKollo och andra sätt att skänka ett bidrag här