6 roliga julklappar till de minsta

Julen är barnens högtid och Bluebox har många roliga och fina julklappar till de minsta. Gör badkaret till ett disco med en diamant som blinkar i olika färger, gosa med filmaktuella fåret Shaun i olika storlekar eller bygg ihop en spännande monstertruck med 146 olika delar.

​Magic Puffy Pens, 3D-färg - Med dessa coola färgpennor kan man skapa konst som sticker ut, bokstavligt talat! Efter att ha målat med pennorna sväller färgen upp när den kommer i kontakt med värme. Måla ett motiv, låt färgen torka och värm sedan upp motivet med en hårfön. Färgen expanderar och blir puffig som popcorn.

​Squishable Gosedjur, Mops - Mopsar, dessa underbara skapelser! Runda, kompakta, trubbig nos, ringlad svans och ofta en gullig tunga som sticker ut. Denna mjukismops är inget undantag. Ett urgulligt gosedjur från Squishable som är rundare och mjukare än all världens mopsar!

​Kalejdoskop, Huckleberry - Kalejdoskop som bildar mönster av skatter från naturen. Ta en närmre titt på naturen med hjälp av ett spännande kalejdoskop!

​Gosedjur, Fåret Shaun - Fåret Shaun är ledare i flocken och hjälten i showen med samma namn! Han är smart, nyfiken och påhittig och hans livliga personlighet utmärker honom från resten av fåren på gården.

​Byggsats i metall, Monstertruck - Med detta konstruktionsset kan du bygga en alldeles egen monstertruck! Byggsatsen innehåller metall- och plastdelar som monteras ihop med hjälp av skruvar, muttrar och verktyg. Resultatet är en cool bil i riktig metall, med stora, vridbara hjul.

​Flytande discolampa - Diamant För rastlös för avkopplande bad? Satsa på ett discobad istället! Denna diamant-lampa flyter runt i badet och lyser och blinkar i olika färger.

Se fler julklappstips ​här

• julklappstips