8 kärleksfulla presenttips till Alla hjärtans dag!

Årets stora kärleksdag närmar sig! Den 14:de februari är det Alla hjärtans dag. Passa på att överraska någon du tycker om! Bluebox.se har alla presenter du behöver och kan enkelt ordna så att presenten skickas direkt hem till din älskling. Det går också bra att välja inslagning och hälsningskort i kassan.

Åtta presenttips:

1) Sällskapsspel, Älskling. Över 300 roliga, spännande, intressanta och oväntade frågor som kommer lära dig det mesta om din partner, dig själv och ert förhållande, samtidigt som ni har fantastiskt kul! 189 kr.

2) Minivetevärmare, hjärta. Ett litet hjärta som värmer. Värms enkelt i mikron. 79 kr.

3) Haupt Lakrits, kärlek. Kärlek på burk! Pralin med saltlakrits omsluten av vit choklad, hallon, jordgubbar och vanilj. 95 kr.

4) Kylskåpspoesi, magneter. 360 tunna magneter med kärleksord. Perfekt för att lämna små söta meddelanden till älsklingen på kylskåpet!  189 kr.

5) Fyll-i-Bok, en kärleksförklaring. En bok att fylla i och ge till sin partner. Beskriv tankar och känslor kring förhållandet. Berätta om första mötet och hur allt kändes då, hur vardagen ser ut nu och förhoppningar inför framtiden. En mycket romantisk present! 129 kr.

6) Mr P. mugg, "kiss". En söt mugg med en pussande gubbe och ett läppstiftsmärke. Perfekt present till någon som förtjänar en puss. 99 kr.

7) Stekpanna med form av ett hjärta. Överraska någon med hjärtformade ägg eller pannkakor! 59 kr.

8) Sagaform, chokladfondue. Det kan aldrig gå fel med smält choklad. Bjud någon du tycker om på chokladfondue. Både enkelt och gott! 249 kr.

Här finns fler tips till Alla hjärtans dag.

För fler högupplösta bilder, kontakta vår grafiker Ida på ia@bluebox.se

• alla hjärtans dag