Bluebox rivstartar julhandeln med Black Week-erbjudanden

​Detta året satsar Bluebox.se på Black week och erbjuder 50% rabatt på utvalda populära produkter måndag till fredag och 20% rabatt på hela sortimentet hela veckan. Bluebox.se säljer presenter på nätet och då en stor del av omsättningen kommer från julförsäljningen är Black week ett utmärkt startskott för den mest intensiva perioden på året.

Bluebox.se rustar lagret med fler medarbetare, stretchar presentinslagningsfingrarna och lanserar ett nytt erbjudande varje dag från måndag till fredag. Dessutom erbjuds en rabatt på 20 % på hela sortimentet.

-Vi vill ge våra kunder möjligheten att bocka av julklapparna tidigt för att kunna njuta av julen och umgås med nära och kära istället för att gå på paketjakt de sista dagarna innan jul, säger Charlotta Lannerheim, delägare på Bluebox.se

Från och med idag måndag 25/11 till midnatt 1/12 har Bluebox 20% på hela sortimentet så långt lagret räcker. Rabatten dras i kassan och ingen kod behövs. Erbjudandet på den dagliga produkten nedsatt med 50% lanseras respektive dag klockan 9.00.

Besök Bluebox.se ​här.

• blackfriday