Låt oss välkomna våren!

Våren, årstiden vi längtat efter allra mest är äntligen snart här! Vissa känner för att vårstäda, andra vill sortera i garderoberna och några vill odla egna örter. På Bluebox.se har vi allt som behövs för en härlig vår!

Rice - Mugg, ljus pastell. De slitstarka muggarna i melamin gör sig lika fina i hemmet som på picknicken och finns i olika pastellfärger, 35 kr/st

Poster - Tvättråd. En svartvit affisch med tydliga tvättrådssymboler med svensk förklaring under. Perfekt att hänga i tvättstugan! 99 kr

Bokstavsbanner - A little lovely banner, pastell. En bokstavsbanner i blandade, ljuvliga pastellfärger. Du sätter själv ihop namn, favoritcitat, grattishälsningar... Möjligheterna är många! Perfekt att sätta upp på väggen i barnrummet eller vardagsrummet, eller att pynta festen med, 129 kr

Odlingsset - katt / apa / hund. Shippon är ett enkelt odlingsset från Japan, och en rolig present till barn. Varje set innehåller; ett djur av porslin, fröer och ett plastglas, 119 kr