Roliga och annorlunda odlingsnyheter

Våren står för dörren och vad passar inte bättre än att välkomna den med lite grönt hemma. Årets odlingsnyheter är här!

Odlingsset Sten - Med detta annorlunda odlingsset kan du enkelt odla fram basilika eller små kaktusar hemma! Odlingen sker i en handtillverkad keramikkruka formad som en naturtrogen sten.

Odlingsägg Eggling - En eggling både ser ut och känns som ett riktigt ägg, men när skalet knackas finner du ingen kyckling utan istället en liten plantering - redo att odlas!

Förra årets storfavoriter var de fina djuren som assisterar vattningen och självklart är de tillbaka även i år.

Odlingsset Peropon - Förgyll odlandet med en gullig hjälpreda som sköter vattningen. Detta odlingskit innehåller en kruka i form av ett sött djur, innerkruka, "torvpuck" och fröer. Busenkelt och bedårande!

Odlingsset Chuppon - Med Chuppon blir det enkelt att odla själv - fast med lite hjälp av ett gulligt djur som sköter vattningen. Välj mellan flera olika djur och växter att följa från frö till planta!

Odlingsset Djur i glas - Med dessa små djur hängandes på ett snyggt glas blir det både roligt och enkelt att odla hemma. Setet innehåller allt du behöver för att sätta igång; jord, frön, porslinsdjur i form av en kanin, katt, hund eller gris samt ett glas med färgglad botten.

Odla, vattna och ät. En perfekt gå bort-present till våren.

Foodie Garden - Odla dina egna ingredienser till salladen (ruccola, basilika, chilifrukt eller körsbärstomater) med lättskötta odlingskit! Kitet består av plåtkruka, torvblandning, frön och instruktioner.

Edamame Cultivation Kit - Roligt odlingskit med en kruka, instruktioner, torvblandning och fröer till en japansk Edamameplanta! Plantan ger Edamamebönor som är ett utsökt snacks till ölen.

Du hittar alla odlings-produkter här.

• mat & dryck
  • kök