Roliga och goda julkalendrar för alla smaker

Årets julkalendrar är här och i år finns många av förra årets storsäljare i nya spännande upplagor. Det finns något för alla smaker och både för stora och små. Årets nyheter är en doftljuskalender från Klinta, Marmeladkalendern full av goda pålägg för decemberfrukostarna och Orions Erotiska julkalender.

Med doftljuskalendern från Klinta kan du lysa upp decembermörkret och njuta av en ny doftupplevelse varje dag. Räkna ner till julafton med Marmeladkalendern från Les Confitures à l'Ancienne, en burk med gott pålägg för varje frukost ända fram till julafton. En annan nyhet är Orions Erotiska Julkalender som hjälper dig att förvandla kalla december till årets hetaste månad.

Chili Klaus populära chilikalender Jingle Balls är en julkalender med ätbart innehåll där chili är huvudingrediensen och är fjolårets absoluta storsäljare. Babblarnas julkalender för de minsta innehåller torkad frukt, även kallade Mumsisar. Ett perfekt mellis eller snack att ta med på utflykten. Chokladkalendern från Malmö chokladfabrik är full av kvalitetschoklad, utan spår av onödigheter som nötter, gluten eller soja.

Du hittar alla julkalendrar här

En adventskalender är en perfekt tidig julklapp till någon du tycker om eller en fin present att skicka till någon du saknar. Beställ inslagning och hälsningskort i kassan så skickar vi paketet direkt till din vän.