Sista minuten-hjälp med julklapparna!

Julen närmar sig med stormsteg! Här är 9 topptips!

Nu är det hög tid att hitta julklapparna till sina nära och kära. Vi har klapparna till mamma, pappa, mor- & farföräldrar, barn, sambo, vänner och alla andra!

1. Rock On - Hörlurshållare: Släng upp näven i luften och slipp nysta i trassliga hörlurssladdar - den här coola hörlurshållaren ger en självklar plats till dina hörlurar, oavsett om det är in-ears eller over-ears, små som stora.

2. Popcorn - Happy Holidays: Denna juliga presentlåda innehåller tre burkar popcornkärnor med meddelandet: Happy Holidays. På baksidan kan du skriva en liten hälsning till de som ska ta emot gåvan.

3. Massagepistol: Mjuka upp stela muskler med hjälp av Muscle Massager Gun, en lättanvänd och kraftfull massageapparat som ger skön vibrationsmassage på olika muskelgrupper, till exempel nacke, rygg, axlar och lår.

4. Snippers: Krydda spriten med träflisor från whisky-, gin- och romtunnor! Med Snippers presentask kan du smaksätta din sprit som om den lagrats på fat!

5. Presentask med te - Terre d´Oc: Vitt te från Kina, grönt te från Japan, svart te från Indien och rooibos från Sydafrika... I den här generösa tesamlingen finns te från världens alla hörn! Tolv olika teblandningar i fina plåtburkar.

6. Kinaschack - Ridleys: Detta klassiska spel är ett roligt och underhållande brädspel för hela familjen. I den snygga presentlådan medföljer en stjärnformad spelplan och färgglada glaskulor som spelpjäser för upp till 6 personer.

7. Magna-Tiles: Kanske känner du igen dem från förskolan eller skolan - där många barn leker och lär med dem?
Magna Tiles-plattorna är genomskinliga och har magneter inuti som gör det enkelt att fästa i varandra till fantastiska byggen.

8. Saltstenslampa från Himalaya: Ta med dig en bit av naturen hem, och njut av det varma skenet från en saltstenslampa. Varje lampa har en unik form, och den handgjorda stenen blir en vacker del av din hemmiljö!

9. Stormglas - Droppe: Förutspå vädret med ett stilfullt, droppformat stormglas! Nu kan du bli väderexpert och förutspå vädret som de gjorde förr i tiden!