BNI Mitt har startat sitt andra Hall of Fame-team

BNI Mitt har startat sitt andra Hall of Fame-team

BNI Mitt, i ledning av BNI-konsulterna Stephan Adner och Maria Green, har startat sitt andra Hall of Fame-team och lanserade teamet med knappt 40 affärspartners. Teamet heter BNI Entrepreneur och ligger i Örebro.

Nu har ni startat ert andra Hall of Fame-team. Hur känns det?
Det känns helt fantastiskt! Att få arbeta med alla dessa otroliga personer som valt att jobba smartare och inte hårdare är mycket stimulerande, säger Stephan Adner, konsult för teamet.

Ni har valt att bygga teamet med egenföretagare, entreprenörer och företagsledare; hur kommer det sig?
Egna företagare och entreprenörer har en fantastisk drivkraft och vilja att göra fler affärer, vilket precis är vad BNI handlar om. Samtidigt ger BNI en personlig utveckling, ett starkt nätverk och ett bollplank som många egna företagare ofta saknar.

Teamledare är Per Evenhamre från WSP SVERIGE AB.

Hur känns det att vara teamledare såhär i starten för ett Hall of Fame-team?
Det känns hedrande att jag fått förtroendet och mycket inspirerande att få vara med och leda och utveckla ett så härligt och drivet team. Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst!, säger Per Evenhamre, teamledare för BNI Entrepreneur i Örebro.

Vilka förväntningar har du på BNI för din verksamhet?
Förutom en hel del nya affärer förväntar jag mig att det blir mer känt att WSP är regionens ledande teknikkonsult inom samhällsbyggnad. Något vi varit dåliga på att nå ut med tidigare, avslutar Per.

Läs mer om teamet här