Boappa för bostadsutvecklare, varför?

Svaret på den frågan är egentligen väldigt enkelt - För att du vill erbjuda dina köpare ett attraktivt och modernt hem.

Men vad är ett attraktivt och modernt hem, kanske du då frågar - alltså egentligen? Är det materialval som trendar 2021 eller är det smarta, tekniska lösningar som bidrar till en ökad gemenskap och som förenklar kommunikationen grannar emellan?

En fullträff för bostadsköparen

Vi tror att det är en kombination. Ett boende som har digitala bokningssystem och möjliggör delningsekonomi likväl som det har kvalitativa materialval och en tilltalande arkitektur. En förening där medlemmarna stöttar varandra och där saker och ting “bara funkar”.

Det är först när helheten faller på plats som en köpare kan känna att boendet är en plats denne vill kalla sitt "hem". Det är just den helheten som vi, tillsammans med dig, kan skapa - en fullträff helt enkelt!

“Vi vill att kunden ska få ett professionellt bemötande redan från dag ett och eftersom Boappas lösning är optimal för just detta skulle det vara idiotiskt att inte använda den. I våra andra projekt har appen gjort att vi sparat mängder med tid och resurser genom att vi kunnat samla all viktig information på ett ställe, snabbt kunnat kommunicera med köparna och framförallt sluppit svara på samma fråga flera gånger. Det har varit guld värt.”
Johan Bondebjer, grundare Innovation Properties

Boappa har ett beprövat koncept, appen har funnits i 6 år och är idag Sveriges populäraste boendeapp. Vill du, precis som resten av Sveriges mest moderna bostadsutvecklare, bli en del av framtidens boende - kontakta oss idag!

Så, Boappa för bostadsutvecklare, varför? För att du helt enkelt vill erbjuda dina kunder;

Sveriges mest attraktiva och moderna hem

Med Boappa i dina projekt kan du hålla nere kostnaderna och får en bättre förståelse för dina köpares behov. Appen har du med dig från försäljningsstart till inflytt och det bli betydligt enklare att lämna över projektet till den nya styrelsen när ditt ansvar tar slut.

Allt detta och mycket mer berättar vi gärna mer om i ett möte, men i bakhuvudet får du gärna bära med dig fyra viktiga anledningar till varför du som bostadsutvecklare ska använda Boappa i dina projekt. Därför att du...

1. ...spar tid och slipper dubbeljobb vilket gynnar dina kundansvariga och projektledare.

2. ...slipper tekniskt ansvar då Boappa står för all utveckling och support av appen innan, under och efter användandet.

3. ...får dokumenterat nöjdare bostadsköpare vilket blir ett unikt försäljningsargument inför nya bostadsprojekt.

4. ...slipper lämna över boendepärm i form av fysiskt material eller via USB-sticka, allt finns sparat i appen.

Nyfiken?

Boka demo direkt: Prata med Christoffer