God Jul och Gott Nytt år!

Bodecker Partners önskar God Jul och Gott Nytt År!

Vi tackar för ett återigen fantastiskt år med massor med spännande uppdrag. Vi har under detta år haft den stora äran att hantera energiprisrisker för stora utländska investerare och svenska energibolag, rådge- och mäkla i flera PPA-avtal, introducera nya aktörer till den svenska marknaden och mycket mycket mer. Dessutom har det varit premiär för vårt nya egenutvecklade CTRM system – speciellt framtaget till vindkraftsägare för att enkelt värdera och rapportera intäktsprognoser, utfall och säkrade positioner. Och roligast av allt så väntar vi tillökning! Vi, och vår än så länge hemliga jultomte, ser mycket fram emot nästa år!

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Bodecker Partners’ expertise within Swedish electricity certificates and carbon emission rights, as well as the Nordic power market, is first-class. We offer independent advisory services to power producers and renewable energy investors in addition to tailored portfolio management services for electricity certificates and carbon emission rights.