Följ ditt hjärta – konkreta råd för att förändra ditt liv

Följ ditt hjärta – konkreta råd för att förändra ditt liv

Vill du veta varför du gör som du gör och inte som du innerst inne vill?

Har du försökt förändra ditt liv utan att lyckas?

Ditt hjärta har svaret.

Låter det flummigt? Svårt?

Det är det inte, det är enkelt.

Vägra följa John erbjuder den enda metod du behöver för att förändra ditt liv till det du drömmer om och längtar efter.

En metod som inte bara lärs ut, inte bara appliceras på ditt liv, utan den blir ditt liv. Ditt hjärtas intelligens kommer att ta dig hela vägen!

Bokens budskap och konkreta råd, som tusentals läsare lovordar, vänder upp och ner på den etablerade synen på hälsa, framgång och lycka.

Här vägleds läsaren till att förstå varför vi människor gör som vi gör i stället för som vi egentligen, innerst inne, vill.

Efter att dramatiskt ha förändrat sina egna liv visar nu författarna hur du kan ta genvägen till ett annat sätt att leva.

ANNELI PÅMARK och CARL ÖSTERBERG, tidigare framgångsrika chefer inom näringslivet, har bytt ut en ohållbar och ohälsosam jakt på bekräftelse och status mot ett liv präglat av inspiration, passion och livsglädje.

Anneli och Carl arbetar idag som författare, kurs­ledare och föredragshållare. De har introducerat Heart IQ-metoden i Sverige och integrerat denna i sin egen metodik, Human Awareness utvecklingsmodell (www.humanawareness.se).

Tillsammans håller de kurser inom djup­gående personlig utveckling och ledar­skap. De utbildar även coacher och gruppledare. Genom deras arbete har tusentals människor hittat kraften i hjärtats intelligens så att de kan leva sitt liv som de innerst inne vill.

Framgångsrika och storsäljande Vägra följa John kommer här i uppdaterad utgåva med nyskrivet material.

Sagt om Vägra följa John:

»Början på mitt eller ditt nya liv kan faktiskt finnas innanför de här pärmarna.» - Tidningen Amelia

»Vägra följa John är en frisk fläkt som skiljer sig från mängden. Rekommenderas varmt!» - Jesper Caron, föreläsare och humörtränare

»Författarnas glödande engagemang för människan och ökad medvetenhet är beundransvärd, storartad och livsviktig!» - Terése Stigdotter, legitimerad psykoterapeut och familjeterapeut

»Wow vilken bok! Jag älskar den, den liksom har ALLT.» - Mia Lindell, förskollärare

Författare: Anneli Påmark och Carl Österberg • Titel: Vägra följa John • Format: Inbunden • Omslag: Anders Timrén • ISBN: 9789176299968 • Utgivningsdatum: 7 november 2018 • Första recensionsdag: 14 november 2018

Recensions- och läsex: recex@bokfabriken.se

Bokfabriken AB, Järnvägsgatan 17, 216 14 Limhamn / www.bokfabriken.se