BOLIST Byggfest – Den lokala byggfesten för alla

BOLIST Byggfest – Den lokala byggfesten för alla

För andra året i rad arrangerar BOLIST Byggfesten. Kristi himmelsfärd är av tradition en av bygghandelns största dagar under året. Det är då många drar i gång sina byggprojekt och det brukar vara välfyllt med kunder i landets byggvaruhus och handelsområden.

För BOLIST, som är Sveriges närmaste byggvaruhus, är det förstås extra viktigt att finnas till för sina kunder denna helg. Därför bjuder kedjan återigen in till eventet Byggfesten i sina butiker och skapar en happening och folkfest för hela familjen med fokus på starka erbjudanden.

-BOLIST:s byggvaruhus drivs av engagerade entreprenörer med stort hjärta för det lokala samhället. Byggfesten är en tydlig manifestation av det stora engagemanget som finns inom kedjan, säger Magnus Hemmingberg, Kedjechef BOLIST.

Under Byggfesten kommer lokala BOLIST-handlare att vara på plats för att hjälpa både hemmafixare och proffs med sina byggprojekt. Det kommer även bjudas på roliga aktiviteter för hela familjen och förmånliga erbjudanden. Många butiker kommer även denna dag att samarbeta med lokala idrottsföreningar och företagare för att skapa en trevlig upplevelse för alla besökare.

-Till Byggfesten är alla välkomna, barn som vuxna, proffs som hemmafixare. Vi vill alltid ta hand om våra kunder på den lokala orten och Byggfesten är verkligen för alla, vem du än är, vart du än bor, säger Eddie Andersson, Marknadschef BOLIST.