Boneo lanserar Boneo Awards – hyllar framstående mäklare och mäklarkontor

Boneo lanserar Boneo Awards – hyllar framstående mäklare och mäklarkontor

Bostadsportalen Boneo lanserar nu stolt Boneo Awards, ett internt initiativ som syftar till att hylla och lyfta fram de mest duktiga och engagerade mäklarna som använder Boneo som ett verktyg i sin försäljning och skapar mervärde för sina kunder. Genom att uppmärksamma dessa profiler hoppas Boneo att inspirera fler i branschen.

– Vi ser hur allt fler mäklare ansluter sig till och använder Boneo som ett tillvägagångssätt att stärka sina affärer i en mer utmanande bostadsmarknad. Detta har inte bara påverkat hur vi på Boneo agerar, utan även hur våra mäklare arbetar och skapar värde i varje steg av bostadsresan. Med Boneo Awards vill vi hylla årets vinnare och även få fler att upptäcka Boneos smarta arbetssätt och verktyg, säger Caroline Nilsson, Head of Commercial Operations på Boneo.

Boneo Awards omfattar tre kategorier; Årets mäklare, Årets kontor och Årets ambassadör.

Vinnaren av Årets mäklare 2023: Daniel Adelsson på Bjurfors Mölndal

Vinnare av Årets mäklare 2023: Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal
    Motivering: Årets mäklare går till den mäklare som publicerat flest till salu-annonser under ett helt kalenderår på Boneo. Med stor skicklighet har Årets mäklare visat upp en imponerande förmåga att leverera resultat som överträffar allas förväntningar.

Vinnarna av Årets kontor 2023: Linda Zetterström, Pär Johnsson och resten av teamet på Mäklarhuset Norrtälje

Vinnare Årets kontor 2023: Mäklarhuset Norrtälje
    Motivering: Priset hyllar det kontor som har publicerat flest till salu-annonser under ett helt kalenderår på Boneo. Mäklarhuset Norrtälje har ett enastående försäljningsresultat, ett starkt mäklarteam och en hög solid marknadsandel på sin ort. Ett kontor att inspireras av!

Vinnaren av Årets ambassadör 2023: Johan Leijonhufvud

Vinnare Årets ambassadör 2023: Johan Leijonhufvud
    Motivering: Årets ambassadör går till den mäklare som med gott partnerskap, entusiasm och professionalism under året arbetat för att på bästa sätt skapa värde för sina kunder med hjälp av Boneo. Med ett fantastiskt engagemang och otroligt driv har Årets ambassadör fört Boneos varumärke framåt.

– Stort grattis till alla vinnare! Vi ser fram emot att fortsätta växa tillsammans med våra kunder och ser fram emot nästa Boneo Awards. Detta är bara början, avslutar Filip Ullhag, Customer Success Manager på Boneo.

Läs mer om Boneo Awards här.

Boneo är en bostadsportal som matchar rätt köpare och säljare.