Filippa blev utsedd till årets mediesäljare 2016!

På måndagkvällens gala fick Filippa Helmersson kliva upp på scenen och motta Tidskriftspriset i kategorin Årets mediesäljare.

Juryns motivering löd: Årets vinnare har med stor energi och engagemang jobbat proaktivt och alltid med kundens bästa i centrum. Hon är innovativ och har skapat nya lösningar för att möta sina kunders behov. Hon har en vinnande personlighet och ett brinnande engagemang oavsett vem hon möter. Juryn anser att årets vinnare är den fulländade, nya tidens säljare, ett föredöme.

Från scenen berättade Filippa själv om hennes egenskaper och sätt att jobba.

– Det är en komplex värld därute, men det är egentligen back to basics som gäller. Kundens bästa helt enkelt. Jobbar man på Bonnier Tidskrifter, med alla de benen som vi har att stå på, har vi allt de som kunderna efterfrågar.

Dina personliga egenskaper?

– Jag är sjukt driven. Jag tycker om mötet med människor, alla sorts människor och jag ger inte upp. Jag försöker verkligen hitta det bästa hela tiden. Det finns alltid en lösning och det finns alltid ett sätt att få in en affär.

Stort grattis till Filippa!