Bonnier Fastigheter nominerad till Årets Arbetsgivare igen

Bonnier Fastigheter nominerad till Årets Arbetsgivare igen

När Brilliant presenterar den årliga utmärkelsen Employee Experience placerar sig Bonnier Fastigheter återigen i topp tre i kategorin Årets arbetsgivare.

Bonnier Fastigheter har ett arbetsklimat med högt engagerade medarbetare vilket lett till en nominering i Brilliant Awards, Employee Experience. Resultatet baseras helt på data från företagens medarbetarundersökningar vilket innebär att det är medarbetarnas verkliga uppfattningar, och inte subjektiva bedömningar, som styr vilka bolag som tilldelas utmärkelserna. Den 14 februari avslöjas årets placeringar och vinnare.

Bonnier Fastigheter ska på utvalda delmarknader med lokal närvaro och ett långsiktigt engagemang förvärva, utveckla, förädla och förvalta egna fastigheter. Sedan 1856 har Bonnier varit en långsiktig fastighetsägare och samhällsutvecklare som bidrar till ett hållbart, tryggt och öppet samhälle. Verksamheten bedrivs i tre affärsområden: Kommersiella Fastigheter, Bostad och Invest. Merparten av fastigheterna är belägna i Stockholms innerstad och Uppsala. Bonnier Fastigheter är helägt av familjen Bonnier.