PELLE SVANSLÖS HÄLSAR PÅ I HORNSTULL

PELLE SVANSLÖS HÄLSAR PÅ I HORNSTULL

Under hela april är Pelle Svanslös och hans vänner på besök i Hornstull Centrum. Det blir pysselverkstad, tipspromenad och barnen har även möjlighet att träffa Pelle Svanslös.

Från och med 1 till 30 april är Pelle Svanslös och hans vänner på besök i Hornstull Centrum. Gå Pelles tipspromenad och tävla om fina priser, pyssla i Pelles pysselverkstad och passa på att träffa Pelle. Du kan även lämna snälltips på hur man är en bra kompis i Pelles brevlåda. Alla aktiviteter är kostnadsfria och görs i samarbete med Bonnier Carlsen. Varmt välkomna!

Hålltider:

• Pelles tipspromenad– öppet varje dag hela april
  • Lämna snälltips i Pelles brevlåda – öppet varje dag hela april
  • Pelles pysselverkstad – lördag 20 april kl 11-15
  • Träffa Pelle Svanslös – lördag 27 april kl 12 och kl 14

Om Hornstull Centrum Södermalms västra udde har alltid varit livlig. Förr med fabriker, arbetarbostäder och ståtliga malmgårdar. Nu med ett myller av handel, nöje och vardagsliv. Ta en cortado till frukost och fixa naglarna på lunch. Smit iväg till barberaren och hyr verktyg på vägen. Ta en AW i en av världens bästa barer och förlora dig bland krogar, caféer och klubbar. Välkommen till Hornstull Centrum! Hornstull Centrum ägs och förvaltas av Bonnier Fastigheter.