HIGH5 stödjer Cycle for Change

I dag meddelar HIGH5 Sports Nutrition att även de går in och stödjer välgörenhetsprojektet Cycle for Change 2015. Vi är väldigt stolta för detta initiativtagande och ser fram emot att arbeta tillsammans. HIGH5 Sports Nutrition är hittills vår fjärde stödaktör i projektet.

HIGH5 Sports Nutrition är ett engelskt bolag som erbjuder det senaste inom sport- och näringsprodukter – bars, gels och drycker – som brukas av både motionärer och atleter världen över. Produkterna säljs både på sportanläggningar och via flera träningsrelaterare internetsidor.

Cycle for Change är ett cykellopp som går mellan Åre - Stockholm. Loppet är en manifestation för klimatet, och uppmuntrar till att tänka hållbarhet och ta ansvar för vår miljö. Med anledning av detta kommer alla anmälningsavgifter gå oavkortat till Världsnaturfonden och deras fantastiska arbete.

Klicka gärna här och gå in och följ äventyret på Cycle for Change-gruppen på Facebook.
Vid eventuella tekniska problem, gå in på Facebook och skriv i sökrutan Cycle 4 Change.

Den officiella hemsidan för Cycle for Change närmar sig med stormsteg och fylls dagligen på med ny information. Där kommer all information om loppet 2015 publiceras, så som etapper och hur man anmäler sitt lag. Om ert företag är nyfikna och vill veta mer redan nu hör ni bara av er så berättar vi gärna mer.

• entrélösningar
  • inpasseringskontroll