Bostadsbolaget deltar på Bonytt 2014

För tredje året i rad deltar Bostadsbolaget på Boplats mässa Bonytt.

Mässan hålls i Älvrummet på Kanaltorget där sexton bostadsföretag samlas för att berätta om kommande nyproduktioner i och omkring Göteborg. Sammanlagt presenteras över 13 000 hyresrätter, bostadsrätter och villor på mässan.

– Bostadsbolaget försöker tillföra Göteborg nya bostäder på många sätt och vi har ett stort antal planer för nyproduktion. På mässan berättar vi om åtta av de längst framskridna planerna, säger Leif Andersson som är chef för Fastighetsutveckling på Bostadsbolaget.

Projekten är olika långt komna och kommer som vanligt att vara sökbara via Boplats när det är dags. Uthyrare från Bostadsbolaget deltar på mässan och kan svara på frågor om hur man söker lägenhet.

Vill du få löpande information om Bostadsbolagets nyproduktioner kan du anmäla dig till vårt nyhetsbrev om nyproduktion under fliken Vi bygger på hemsidan, eller på plats under Bonytt-mässan.

Välkommen till Älvrummet kl. 11-14 på lördag den 18 oktober!

Läs mer om Bonytt