Boulebar Globen firar 1 år

Boulebar Globen firar 1 år

Nu på lördag den 27 oktober fyller Boulebar Globen 1 år. Det vill vi självklart fira tillsammans med er så under dagen kommer det hända allt möjligt kul.

Brunchen med boule, som pågår mellan 10.30 och 16.30 med buffé från 12.00, erbjuder vi för halva priset för vuxna och som vanligt har vi schyssta barnpriser.

Alla ska självklart få spela boule så vi bjuder på banorna från 10.30 till stängning. För dig som är nybörjare och vill ha en genomgång så kommer vi har bouleskolor löpande mellan kl 12.00-16.00. Dessutom kommer det hållas lägg- och skyttetävlingar under dagen.

Så ta med dig barnen, mamma, brorsan och varför inte svärfar och kom och fira med oss. Ni kan antingen förboka eller bara komma förbi. En perfekt inledning av höstlovet helt enkelt.