Boulebar Slottsgatan i Örebro - topp 5 på uteserveringsguiden

Boulebar Slottsgatan listad på Örebroguidens topp fem uteserveringar

Örebroguiden listar sommarens topp 5 bästa uteserveringar och Boulebar Slottsgatan finns med på listan. http://www.orebroguiden.com/orebroguidens-topp-fem-uteserveringar/

Wow, kul att komma upp på listan. Försommaren har verkligen varit fantastisk och det märks att många gillar att hänga i vår franska stadspark på innergården. En riktigt oväntad oas, säger David Fataki vice Boulebarchef.

På Boulebar kan man spela boule, äta vällagad fransk bistromat och svalka sig med något gott att dricka till. Välj mellan spel inne eller ute beroende på väder och årstid.

- Boulebar passar alla och lockar till sig en stor variation av besökare, alltifrån unga till gamla, kompisgäng, kollegor och boende i området. Framförallt ser vi att mycket tjejer hittar till Boulebar Slottsgatan, säger David.

Detta är andra sommarsäsongen för Boulebar i Örebro och utvecklingen känns spännande. Nyss firades det med ett årsfest och det finns mycket kul att se fram emot i sommar i parken.

- Har ni inte varit hos oss tidigare så kika förbi på vår Gårdsfest nu på lördag, 16 juni, mellan 13-18. Då bjuder vi på riktig sommarkänsla, boule och härlig gemenskap, säger David.

Boulebar Slottsgatan har öppet mån-sön. Kika in på Facebook och uppdatera dig om det senaste eller gå in på boulebar.se och du vill boka direkt.