Boulebar Rålambshov sommaröppnar.

Boulebar Rålambshov sommaröppnar.

Boulebar Rålambshov har öppnat för säsongen. Mat, boule och bar i solnedgången vid Riddarfjärden.

Fakta om Boulebar i Rålambshov:
2007 köpte Scandinavian Boule AB restaurangbyggnaden i Rålambshovsparken. Den tidigare grillkiosken byggdes om till en sommarrestaurang med över 100 matplatser, en utebar och 12 boulebanor. Sedan öppningen maj 2007 har restaurangen haft över 50 000 besökare.

På menyn
På menyn finns medelhavsinspirerade rätter och bufféer. Boulebanor går att förboka för 300 kr/timme, drop-in 100kr/timmen. Förbokning av banor och bord kan göras på vardagar på telefon 08-714 04 20 eller via www.boulebar.se

Boulebars sommarcup!
Varje sommarkväll kl 18.00 arrangeras det en enkel bouletävling för nybörjare, helt kostnadsfritt (startar den 6 juli och slutar den 13 augusti).

Boulebar Rålambshovs öppettider sommaren 2009:
Mån-torsdag 15.00-23.00
Fredag-lördag 11.00-24.00
Söndag 11.00-23.00

För mer information ring:
Maria Tofftén 070 797 3222