Hyllade Stor är en av artisterna som besöker Boulebar Slottsgatan i Juli.

Sommarkonserter på Boulebar Slottsgatan

Boulebar Slottsgatan har på kort tid etablerat sig i Örebro. Förutom den unika inriktningen på boule så drivs även en ny välbehövlig konsertscén. Sedan öppningen i Mars så har de haft besök av välkända namn som Hanna Järver och Love Antell. Nu presenteras ytterligare två spännande artistbokningar.

Niello (lördagen den 22 juli). Mest känd för superhiten 'Legenden', med över 24 miljoner spelningar på Spotify och just nu aktuell med singeln 'Sista Ordet' (feat. Robin Stjernberg).

Stor (lördagen den 29 juli). Medverkade nyligen i Allsång på Skansen. Hyllad till skyarna för det nysläppta albumet 'Under Broarna' - en av de absolut största inom svensk hip hop.

Båda konserterna har fri entré (ingen åldersgräns).