Nytt läger ger hopp för jullovslediga barn

Efter ett par dagar med släkten är det många barn som behöver få utlopp för sin energi och komma hemifrån och röra på sig. Därför bjuder Bounce in till jullovsläger för alla hoppfantaster. Fyra högintensiva dagar i rymliga lokaler som rymmer såväl parkour- och freerunningområde som traditionella trampoliner och utmanande hinderbanor.

Under mellandagarna arrangeras Bounce Holiday Camp - ett läger för den som älskar att röra på sig. Bounce satsning är ny för i år och pågår under 26-29 december och 2-5 januari.

– Bounce Holiday Camp är ett unikt erbjudande, där vi bjuder in till läger innan Bounce öppnar för allmänheten. En chans för alla som är intresserade av trampoliner och/eller parkour att förbättra sina utföranden under några roliga dagar runt jul och nyår, säger Frida Jeppsson, programansvarig på Bounce.

Lägret sker i kombination med Bounce parkour- och trampolinkurser, där Flight Academy fokuserar på hopp och Freerun Academy fokuserar på det kreativa och atletiska uttrycket. Varje grupp har plats för 15 deltagare, med två grupper per period.

Läs mer och boka, här: https://www.bounceinc.se/bounce-holiday-camp#/

Om Bounce Holiday Camp:
Var: Bounce Malmö, Toftanäs och Bounce Stockholm, Kungens Kurva.
När: 26-29 december eller 2-5 januari.
Tid: 09.00-11.00
För vem: Alla åldrar är välkomna, men deltagande bör vara minst 110 centimeter långa.
Sista bokningsdag: 17 december.
Pris: 1 290 kronor per deltagare.

För mer information, vänligen kontakta:
Andrea Teodorowitz, Marknadschef, Bounce Scandinavia Holding,
andrea@bounce.se

+46 7025377001

Bounce är världen där väggen blir golv och gravitationslagen inte längre gäller. Mottot är att vi mår bra av att röra på oss och Bounce gör actionsporten tillgänglig för alla.

Med mer än hundra sammankopplade trampoliner inrymda i stora färgstarka industrilokaler sprider sig detta fenomen runt om i världen. På denna adrenalinpark finns något för oss alla: minihopp, dodgeball, basketball slamdunk, performance jumping, freerunning och parkourbana.

Bounce kommer från Australien och har idag 20 parker och ytterligare 10 öppnas under 2017. I Sverige har Bounce Europas största trampolinpark i Kungens kurva. Bounce finns även i Malmö och öppnar i Göteborg i slutet av 2017.