LT 6/4 2017

Nu har grunden till parkeringsgaraget börjat gjutas i jättegropen i centrum. Om en månad lyfts de första väggarna på plats och då invigs också vårdbyggnaden. LT har tagit tempen på centrumbygget i Nykvarn. Det är ett extremt komplicerat projekt. Men vi är supernöjda. Allt flyter på bra säger Carl Zetterqvist på SPG.

• Byggnadsindustrin, branschfrågor

• Stockholm

BOX Bygg AB startades år 2014 av Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg. Vår inriktning är byggnation av medelstora och större projekt både inom bostadsproduktion och kommersiellt byggande.

Vårt mål är att vara ett av Stockholms mest kompetenta och spännande fastighetsutvecklings- och byggföretag. Vi växer och blir fler och sedan starten 2014 har ett flertal duktiga medarbetare börjat arbeta hos oss.
BOX ska ligga i framkant med avseende på effektivisering och utveckling av arbetsprocesser och produkt.

Vi på BOX har en strikt ”code of conduct” som kort kan sammanfattas ”Nolltolerans mot intolerans”. BOX ägs 2018 av Kvalitena AB samt Jonas Bill, Stina Möller och Lars Mällberg (alla verksamma i BOX).

Stina Möller Opedal

Presskontakt Företagsutveckling