Boxon Danmark A/S konsoliderer sig og ansætter en ny ledelse

Boxon A/S har siden den 1. marts 2016 været 100 % ejet af Boxon Pak AB, da den tidligere direktør og medejer har forladt virksomheden.

Boxon A/S har haft en positiv omsætningsvækst under 2015 med flere nye kunder indenfor levnedsmiddelsbranchen. For at styrke virksomheden og dens fortsatte vækst har moderselskabet tillført et koncerntilskud på 7,2 M DKK under 2015 til Boxon A/S, hvilket fremgår af de indsendte informationer til Erhvervsstyrelsen.

I samme moment er der udnævnt en professionel Administrerende Direktør for Boxon Danmark A/S ved navn Per René Gotfredsen (37). Han kommer fra en stilling som Skandinavisk Kundeservicedirektør hos Lyreco, hvor han bl.a. har opbygget en Inside Sales afdeling op fra bunden og leveret en effektiv kundeservice. Han er uddannet Cand.merc fra Copenhagen Business School med speciale indenfor Design & Communication Management (2002). Per startede sin karriere i ISS Facility Management, hvor han har arbejdet som Team Manager og kundeansvarlig i en årrække, hvor han primært servicerede en række store danske kunder.

De første par måneder er brugt på at lære virksomheden og medarbejderne at kende og Per udtaler: ”Boxon Danmarks medarbejdere er rigtigt kompetente til at møde kundernes behov via speciel designet emballage til konkurrencedygtige priser – og det skal vi blive ved med.” I samme moment er det hans ambition, at ”vi også drager nytte af det brede standard sortiment som Boxon AB har opbygget – og som de danske kunder kan få glæde af”. Målet er, at kunderne samler sit køb af emballageløsninger et sted, hvorfor de sparer en del på deres procesomkostninger (one-stop-shopping, bestilling, varemodtagelse, faktura, bogføring etc.) Derudover kommer Per med en kundeservice baggrund, hvorfor det skal være let at handle med Boxon Danmark. ”Derfor har det ligget mig meget på sinde, at vi får etableret en dansk webshop, som kan supportere vores mange kunder, som ønsker at bestille via et klik på computeren eller tablet”. Planen for at denne webshop skal gå i luften er august 2016, så hold endelig øje med www.boxon.dk og derudover er der behov for at implementere ”Mine Sider”, som er en E-commerce platform, hvor kunderne kan se lagerstatus og pris på deres specielt designede produkter, samt bestille. Sidst men ikke mindst, så har vi en opgave foran os i forhold til at brande os på det danske marked, således at markedet ved hvad vi står for, udtaler Per René Gotfredsen.

Boxon ønsker at være kundernes fortrukne leverandør af emballageløsninger, hvor vi kan bruge vores viden omkring emballage til at skabe lønsomme løsninger til kunderne!

• boxon danmark

• Utanför Sverige