Digitaltryckta etiketter - prova gratis

Allt fler varumärkesägare och tillverkare upptäcker fördelarna och möjligheterna som digitalt tryck kan bidra med. Boxon ger sina kunder nu chansen att provtrycka nya digitalpressen HP Indigo 6800, genom att skicka in en fil som digitaltrycks och skickas tillbaka helt kostnadsfritt.

Digital tryckteknik driver den grafiska utvecklingen framåt. Tekniken gör det möjligt att trycka variabel information (Coca Cola's kampanj Share a coke med namn på flasketiketten är ett typexempel) samt att trycka mindre serier till lägre startkostnader. Samtidigt får man större flexibilitet att förändra sin layout och de kreativa möjligheterna är större.

Etiketter och förpackningar samspelar allt mer och med den senaste tekniken som HP Indigo bidrar med blir förpackningen, etiketten och hela köpupplevelsen en viktig del i kommunikationen. Ledtiderna blir också kortare och varumärkesägare får en kortare time-to-market vid lanseringar och kampanjer vilket ger konkurrensfördelar.

Boxon ger nu sina kunder chansen att se, känna och utvärdera resultatet av digitaltryckta etiketter. En tryckoptimerad fil skickas in som digitaltrycks och skickas tillbaka inom 10 arbetsdagar. Syftet är att få fler att se möjligheterna genom chansen att testa kostnadsfritt.

Filen skickas in via denna sida

• Livsmedel

• digitaltryck