Starka branschaktörer i samarbete med hotellmässan LOUNGE Expo 2020

Hoist Group, Expedia och Visita är alla partners till LOUNGE Expo 2020 som då flyttar in på Stockholmsmässan och blir närmaste granne med GastroNord - Nordens ledande mässa för restaurangbranschen. Genom att samarrangera de båda mässorna, så att besökarna kan gå fritt mellan de båda evenemangen, kommer hotell- och mötesbranschens beslutsfattare att kunna ta del av allt som behövs för att driva och utveckla ett hotell eller konferensanläggning.

Hoist Group är en ledande leverantör av system och tjänster för hotell med huvudkontor i Sverige. Expedia är världens ledande onlinebokningsleverantör med majoriteten av alla hotell i Norden som partners. Visita är den svenska arbetsgivarorganisationen för hotell och restauranger.

”Alla våra partners har varit med oss tidigare på vår resa med LOUNGE-konceptet och har som ambition att delta i branschens utveckling för att stärka den svenska hotellbranschens konkurrenskraft” säger grundaren Bosse Magnusson hos arrangören BraMässor. ”Nu när vi tar steget fullt ut och samarbetar med GastroNord och våra partners kommer detta att bli den viktigaste mötesplatsen för hela hotellbranschen 2020” fortsätter Bosse.

LOUNGE Expo och GastroNord presenterar tillsammans ett digert program med högklassiga seminarier, prova på events, workshops, tävlingar och mycket mer under de tre dagarna.