Boka tidigt-pris gäller fram till 11 mars

Medalgons återkommande föreläsningsdeltagare är vana vid att skicka in sina anmälningar för vårterminen i början av mars, för det är omkring nu tiden är kommen då Boka tidigt-priset slutar att gälla till förmån för vårt ordinarie pris. Vi gillar våra kunder, och vi gillar att belöna dem som anmäler sig i god tid innan föreläsningssäsongen med vårt rabatterade Boka tidigt-pris.

Fram till och med imorgon 11 mars har ni fortfarande chansen att boka er till vårens hetaste, aktuellaste och intressantaste och mest lärorika och spännande föreläsningar till vårt Boka tidigt-pris. Vi är glada och stolta för samtliga föreläsare har en kvalitetsstämpel i pannan och högsta betyg ifrån er och era kollegor.

Vårens program innehåller flera av våra mest populära föreläsare under våra 23 terminer som föreläsningsarrangör i bl a Pelle Sandstrak, Elisabet Skoglund, Hans Persson, Martin Forster och Lasse Lindsjö. Bland föreläsarna syns även Medalgon-nykomlingar som den aktuella David Eberhard, Ylva Pettersson, Margareta Normell, David Edfelt, Fredrik Westin Helena Sandlie, Birthe Hagström, med flera.

Föreläsarna skapar tillsammans vårt kanske bredaste program nånsin sätt till ämnesområden. Vi i vår också höjt blicken och tagit fasta på ämnen som också berör arbetssituationen ur olika synvinklar som till exempel:

- uppfostran
-  inkludering
-  strategier för bemötande
-  mästarminne till alla - motorvägen till kunskap
-  reflektioner runt ledarskap och organisation

Välkomna!

För information om pris, datum, platser och bokning se medalgon.se

• jana söderberg
  • mattias ribbing