Pressmeddelande -

Uppstickaren inom fastighetsförvaltning fortsätter växa - anställer ny tillväxtchef

Johan Gustafsson har tillträtt som ny verksamhetschef med ansvar för den fortsatta tillväxten i Bredablickgruppen.

Johan började jobba med företagsaffären 2003 i Sparbanken Finn. 2010 blev han kontorschef på Sparbanken Öresund och de senaste fyra åren har han fungerat som regionchef och företagsmarknadschef på Sparbanken Skåne i sydvästra Skåne.

"Jag har jobbat nära företagskunder i 15 år och följt entreprenörer på nära håll. När jag fick frågan om jag ville vara med och bidra till Bredablicks fortsatta utveckling tvekade jag inte en sekund. Med tanke på företagets fantastiska utveckling sedan starten för snart 10 år sedan finns det uppenbart ett behov av en skicklig fastighetsförvaltare därute. Att få möjligheten att förvalta någons fastighet är ett mycket förtroendefullt uppdrag. Bostaden är oftast den mest värdefulla materiella tillgång våra kunder äger och en misskött förvaltning kan vara förödande för många. En väl fungerande fastighetsförvaltning är inte bra att ha utan det ska man ha och det är vad Bredablick handlar om! Att ge kunderna den förvaltning som de förtjänar."

"Vi är riktigt glada och taggade att Johan har valt att hoppa på Bredablicktåget" säger Michael Elfvén, VD Bredablickgruppen. "Med Johan vid rodret kommer vi bli ännu vassare i presentationen av vårt unika erbjudande."

"Vi ska leverera en fastighetsförvaltning av högsta kvalitet för våra kunder genom att erbjuda ett modernt och engagerat arbetssätt med stöd av bra digitala verktyg", fortsätter Johan

"Genom att se och lyssna på våra kunder bygger vi förtroende, vi sparar tid för styrelsen, vi bidrar till en stolthet bland de boende och vi skapar förutsättningar för en god värdeutveckling av boendet. Att skapa värden på riktigt för våra kunder möjliggör för oss att fortsätta utmana de stora traditionella förvaltarna. Och den utmaningen har jag antagit med glädje!"

• Ekonomi, finans

Förvaltningen i Bredablick bygger på ett nära samarbete med kunder och leverantörer för att skapa en transparent tjänst utformad utifrån kundens specifika behov. Som en etablerad förvaltare av bostadsrättsföreningar är bolaget väl förtroget med de utmaningar som möter en bostadsrättsstyrelse. I dag finns Bredablick representerade i Skåne, Göteborg och Stockholm.