Briab stärker sin närvaro i Östergötland

Tillväxtkurvan för Östgötaregionen pekar starkt uppåt. För att möta efterfrågan och för att överträffa förväntningarna, stärker vi nu vår närvaro ytterligare genom att lansera ett kontor i Norrköping.

Såhär säger Fredrik Pauli, brandkonsult, som kommer att ha Norrköping som sin utgångspunkt.

”Även om Östergötland inte är en ny marknad för Briab, känns det oerhört roligt att kunna verka närmare våra kunder och partners i området. Regionen har en mycket stark tillväxt med många spännande projekt, så det känns både naturligt, men framförallt inspirerande att kunna verka betydligt mer lokalt”.

Hör gärna av dig till Fredrik om du har frågor om hur vi kan hjälpa dig att ännu bättre nå och överträffa dina mål. Vi finns på Slottsgatan 116 i Norrköping.

Fredrik Pauli, Civilingenjör inom riskhantering
E-post fredrik.pauli@briab.se
Direkt 011 – 400 60 21

Briab erbjuder konsulttjänster i form av expertkompetens inom brandskyddsteknisk projektering, riskhantering, brandfarlig vara och systematiskt brandskyddsarbete. Företaget arbetar vidsträckt med utformning av brandsäkra byggnadskonstruktioner och riskhänsyn i verksamheter eller samhällsplanering.

Webb: www.briab.se | E-post: info@briab.se | Tfn: 08-410 102 50