Brilliant Futures tilläggsmodul för likabehandling och inkludering

Brilliant Future AB (Publ): Nu lanseras ny funktionalitet för likabehandling

Brilliant Future AB är ett svenskt SaaS-företag som levererar kund- och medarbetarundersökningar. Nu breddar företaget sitt erbjudande inom medarbetarundersökningar genom att lansera en tilläggsmodul som hjälper organisationer att arbeta proaktivt med organisationens likabehandling och inkludering.

Arbetsgivare i Sverige har enligt lag ansvar att förebygga kränkande särbehandling. Brilliant Futures nya tilläggsmodul vid namn Likabehandling erbjuder organisationer möjlighet att mäta medarbetarnas upplevelse av likabehandling och inkludering. Funktionaliteten stärker företagets SaaS-lösning inom medarbetarundersökningar, är en tilläggsmodul och finns tillgänglig för alla nya och befintliga kunder nu.

-Det är affärskritisk för alla arbetsgivare att arbeta proaktivt med dessa frågor. Det är människors välmående det handlar om och genom att mäta upplevelsen av likabehandling, och direkt agera vid avvikelser, kan nolltolerans mot kränkande särbehandling befästas. Ett steg mot en mer jämställd organisation, något som attraherar medarbetare och är en viktig faktor för att stärka arbetsgivarvarumärket såväl som affären, säger Ulrika Jonsson, tf vd på Brilliant Future.

Läs mer om Brilliant Futures tilläggsmodul Likabehandling: brilliantfuture.se/produkter/likabehandling/

Ulrika Jonsson, t.f. vd, Brilliant Future
ulrika.jonsson@brilliantfuture.se / +46 (0) 73 – 408 27 05

Vid intresse av intervju, kontakta:

Mangold Fondkommission AB är Bolagets Certified Adviser, telefon +46 8 503 01 550, e-post: ca@mangold.se, www.mangold.se