Måns Möller kan ringa telefonen på Bromma Blocks när som helst. Den som svara vinner 5000 kronor att shoppa för samt 5000 kronor att skänka till välgörenhet.

Svara i Bromma Blocks telefon och vinn 10 000 kr – Ringer under en veckas tid

Handelsplatsen Bromma Blocks firar 10 år och i samband med detta kommer flera besökare på Bromma Blocks ha chans att vinna 10 000 kronor – 5000 kronor att shoppa för och 5000 kronor att skänka till välgörenhet. Allt man behöver göra är att svara i en ringande telefon som endast en person har numret till – komikern Måns Möller. Tävlingen pågår från och med idag och fram till den 12 oktober.

– Kul att Bromma Blocks firar 10 år. Jag är själv kund och är här ganska ofta. Det är roligt att få göra kunder glada samtidigt som det skickas pengar till välgörenhet, säger Måns Möller.

Under tisdagen den 6 oktober placerades en telefon ut på handelsplatsen Bromma Blocks i Stockholm. Den enda som har numret till telefonen är komikern Måns Möller. Måns kan ringa när som helst, vid flera tillfällen, under en vecka. Försten som svarar vinner.

Halva vinsten går till välgörenhet
Förutom en trevlig pratstund med en av våra folkkäraste komiker vinner den som svarar 5000 kronor att shoppa för i valfri butik på Bromma Blocks och 5000 kronor att skänka till välgörenhet. Välgörenhetsorganisationerna man kan välja att skänka pengarna till är Barncancerfonden, Cancerfonden eller Djurens rätt.

Om tävlingen
- Tävlingen pågår nu och fram till stängning på måndag 12 oktober.
- Telefonen kan ringa en eller flera gånger utspritt under Bromma Blocks öppettider.
- Varje vinnare får 5000 kr att shoppa för på Bromma Blocks med undantag på Systembolaget och Apoteket. Samt 5000 kronor att skänka till antingen Barncancerfonden, Cancerfonden eller Djurens rätt.

Bromma Blocks öppettider
Måndag 10:00 – 20:00
Tisdag 10:00 – 20:00
Onsdag 10:00 – 20:00
Torsdag 10:00 – 20:00
Fredag 10:00 – 20:00
Lördag 10:00 – 18:00
Söndag 10:00 – 18:00

Coronafakta
Telefonen rengörs omsorgsfullt och ofta med tanke på rådande omständigheter. Tanken bakom utspridda samtal och okända tider är för att inte bilda folksamlingar.

Bromma Blocks är en handelsplats intill Bromma flygplats i västra Stockholm bestående av en galleria och retail park som tillsammans erbjuder drygt 80 butiker och restauranger fördelat på 54 000 kvadratmeter. Med 7 miljoner besökare per år omsätter handelsplatsen cirka 2,2 miljarder kronor. De kommande åren planerar Bromma Blocks utöka med 26 000 kvm handel, service och fritidsaktiviteter.

För mer information, besök brommablocks.se