Brothers öppnar ny butik i Uppsala Gränby

Torsdag den 24 november öppnar herrklädkedjan Brothers en ny butik i köpcentrumet Gränbystaden strax utanför Uppsala. Butiken blir kedjans 64:e butik i Sverige.

Butiken har en exponeringsyta på 185 kvm och sortimentet består till största delen av Brothers egna varumärken East West och Riley. I butiken finns även utvalda varumärken som Lee, Dockers, Hilfiger Denim, Saddler, Amanda Christensen, Björn Borg, Rock n Blue och Saki.

Brothers Gränby kommer att drivas i franchiseregi av Lotta Nielsen som sedan tidigare är franchisetagare av Brothers Uppsala på Svartbäcksgatan.

Det känns jättekul att vi äntligen kan välkomna kunder till Gränby och stärka vår position i Uppsala genom att öppna vår andra butik. Det nya läget ger oss även möjlighet att nå ut till nya kunder som vi inte når i vårt cityläge, säger Lotta Nielsen, franchisetagare, Brothers Gränby & Brothers Uppsala.

Öppningserbjudande

Butiken firar öppningshelgen 24-27 november 2016 med 20% rabatt på hela sortimentet från varumärkena East West och Riley. Erbjudandet gäller för alla som är eller blir medlemmar i Brothers Klubb.