Pressmeddelande -

Vi på Budo & Fitness är stolta över att presentera vår nya medlem i Team Budo-Nord Cecilia Fager. Cecilia har skapat och byggt upp under de senaste 5 år Sveriges största Instagram konto för Karate med inte mindre än 138.000 följare https://www.instagram.com/ceci... .

På hennes sociala medier delar hon med sig av livet som doktor inom materialvetenskap där hon arbetar som forskare på Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm och samtidigt balanserar det med karateträning och tävling.

Cecilia har tränat karate i mer än 10 år, har svart bälte i karatestilen Shotokan samt tävlat i disciplinen Kata både nationellt och internationellt. "Jag ser så mycket fram emot att jobba tillsammans med Budo-Nord då jag under många år tävlat och tränat i en Budo-Nords karategi så jag vet att de verkligen står för kvalité och grymma produkter!" - säger Cecilia som en avslutande mening.

• Kampfsport, Kampfkunst

• budo
  • fight
  • fighter
  • kampsport
  • karate
  • wkf karate
  • budofitness
  • wkf
  • shotokan

Budo & Fitness är med sitt främsta varumärke Budo-Nord Norra Europas största leverantör av kampsportsprodukter med över 40 års erfarenhet och distribution i över 35 länder. Vi erbjuder ett komplett sortiment för kampsport och gymträning med egna varumärken och produkter via vår e-handel och egna fysiska butiker. Du hittar även vissa av våra produkter hos utvalda sportbutiker, gym och hälsokostbutiker.

Pierre Dahl

Presskontakt Ledning Affärsutveckling 0705753355 Budo & Fitness Sport Budo Nord