BUSFABRIKEN vinner för tredje året i rad priset för Bästa Inomhuslekland

Barnsemester.se har glädjen att utnämna oss på Busfabriken till 2016 år vinnare. Vi har valts ut av Sveriges barnfamiljer genom nomineringar med interaktiva betygsskalor på Barnsemester.se under hela 2015 och finalomröstningar under januari/februari 2016.

Vi är oerhört stolta att för tredje året i rad få denna utmärkelse säger Marknad & Kommunikations ansvarig Niclas du Hane.

På Busfabriken får alla barn hoppa, leka , busa, stoja, springa, pyssla, mysa och knasa sig så mycket de vill. Här finns klätterställningar, hängbroar, krypgångar, jättebollar, jättestor rutschkana, bollhav, studsmattor, trampbilar, hoppborgar, multisportarena, airbazoka samt babyhörna för de allra minsta.

På Busfabriken kan man såklart ha sitt födelsedagskalas också och välja mellan många olika teman vilket är oerhört populärt säger Niclas du Hane.

• -Vi kan även erbjuda våra besökare att testa på våra fräcka & coola radiostyrda bilar på en del av våra Busfabriker. Vi erbjuder såklart gratis WIFI och P platser till våra tappra föräldrar som väljer att spendera ett par timmar på någon av våra Busfabriker säger Niclas du Hane.