Tack för ett fint första år, Umeå!

Tack för ett fint första år, Umeå!

Business Arena Umeås första år kännetecknades av kunskap, engagemang, nyfikenhet och kärnfulla möten. Det är tydligt att det finns ett märkbart stort intresse för norra Sverige; och ett lika stort intresse i norra Sverige att diskutera fastighetsrelaterade frågor i sammanhang som dessa.

Under dagens fullspäckade program,som i år gick under huvudtemana Fastighetsmarknaden i norra Sverige och Hur påverkar infrastrukturen centralorterna och den regionala dynamiken?, diskuterades områdensom tillväxt, bostäder och specifika infrastrukturprojekt. Över 600 personer fanns på plats för att lyssna till de senaste trenderna, till våra många inspirerande talare och för att nätverka bland våra 43partners på utställningsområdet. Men framför allt - för att knyta nya kontakter.

Nu vill vi rikta ett stort och varmt tack till alla er som deltog i år! Vi hoppas att ni upplevde årets evenemang lika positivt som vi gjorde.

På våra digitala kanaler bloggen,Twitter och Instagram kan du se bilder och kommentarer från årets evenemang. Missa heller inte det kommande numret av Fastighetsnytt som ges ut den 10 april. Då har vi ett långt reportage från Business Arena Umeå.

Varmt välkomna tillbaka den 24 februari nästa år, eller på något av det resterande årets Business Arena-evenemang där vi fortsätter att fördjupa oss i de mest aktuella diskussionerna inom fastigheter och samhällsbyggnad.