Alice Teodorescu medverkar på Business Arena Malmö

Alice Teodorescu medverkar på Business Arena Malmö

Debattören och ledarskribenten medverkar på Business Arena, Nordens största mötesplats för fastighets- och samhällsbyggnadssektorn, i Malmö 2 april.

Alice Teodorescu, uppvuxen i Lund, har gjort sig känd för en bred allmänhet som flitig borgerlig samhällsdebattör. Just nu är hon verksam vid Göteborgs-Postens ledarredaktion, efter att tidigare varit bland annat kommunikationsstrateg på Svenskt Näringsliv och ledarskribent vid ett flertal stora tidningar.

På Business Arena Malmö deltar Alice Teodorescu i en paneldiskussion om polarisering och socialt kapital i Skåneregionen.

I panelen medverkar även Region Skånes utvecklingsdirektör Ulrika Geeraedts, Malmö stads vice kommunstyrelse ordförande Roko Kursar och Inger Ashing som är direktör vid Delegationen mot segregation.

Vad: Seminariet ”Polariserad verklighet eller polariserad debatt?”

När: tisdag 2 april, klockan 11.00

Plats: Business Arena Malmö, Clarion Hotel & Congress Malmö Live

Är du journalist och intresserad av att bevaka Business Arena Malmö? Kontakta kommunikatör Veronica Pettersson: 073-558 65 71 / veronica.pettersson@fastighetsnytt.se