Lansering: Systemguiden i Norge och Danmark

Nu lanserar BusinessWith sin populära jämförelseguide av B2B-system i Norge och Danmark. Det betyder att hela Skandinavien nu har tillgång till en komplett systemguide online.

Med över 22 000 jämförelser gjorda på bara två år är BusinessWith en av de största i Norden inom sitt område. När systemguiden nu släpps i både Norge och Danmark kan företaget nu koppla ytterligare grepp om marknaden – 4000 svenska företag har redan fått vägledning genom guiden.

– Vi har haft en stor efterfrågan från Norge och Danmark, och det känns väldigt roligt att nu kunna stoltsera med systemguiden på både norska och danska, säger Nicolas Zavala, som är en av grundarna av BusinessWith.

Systemguiden erbjuder kartläggning av hundratals leverantörer inom olika systemkategorier, vilket hjälper den som är ute på jakt efter ett nytt system – som exempelvis affärssystem, CRM-system eller förmånssystem. Cornerstone, Lime och Talentsoft är några tunga namn på kunder som BusinessWith har.

– Vi har jobbat i många månader med att framförallt översätta vår guide till norska och danska. När vi nu har tryckt på lanseringsknappen ser vi fram emot att kunna hjälpa våra grannländer ytterligare med deras systemval. Det känns otroligt roligt, avslutar Nicolas Zavala.

Har du några frågor?

Välkommen att kontakta nicolas.zavala@businesswith.se

• affärssystem
  • b2b-system
  • crm-system i sverige
  • digitala kanaler
  • systemguide
  • it-lösning

Att välja ett B2B-system för ditt företag och navigera mellan olika leverantörer kan vara krångligt, men behöver inte vara det. Businesswith.se är en jämförelsetjänst som låter data och algoritmer agera vägledare i köpprocessen av B2B-system. Businesswith.se är sajten som utvecklar digitala produkter för att förenkla valet – och ger dig vägledning när ditt företag behöver nya B2B-system.

Nicolas Zavala

Presskontakt CEO & Founder +46 (0)73 394 04 61