Äntligen är Formex igång!

Äntligen är Formex igång!

Snart är det jul och butikshyllorna ska fyllas med tomteskägg, luvor och jultröjor. Vi har redan börjat nedräkningen och i vår monter B07:11 finns alla möjliga sorters juldräkter. Ett roligt inslag i vår monter är vårt lycko(h)jul där kunder har chansen att snurra fram en extra rabatt om de lägger sin julorder på mässan.

Som vanligt finns våra klassiska skämtartiklar representerade i vår monter och vid öppningen på tisdagen hade vi premiär för våra nya produktfilmer.

Butterick’s har inlett ett samarbete med Good Enough Media för att förnya produktfilmerna till våra skämtartiklar. Genom nya produktfilmer hoppas vi kunna säkra att våra skämtartiklar fortsätter sprida glädje och locka till skratt för kommande generationer. Arbetet med att uppdatera våra klassiska skämtförpackningar fortsätter också, vi har moderniserat dem med förnyad logga och har uppgraderade bilder samt färger.

Kom gärna förbi och kolla in de nya filmerna samtidigt som vi bjuder på enklare tilltugg och något gott att dricka.