Byggmästargruppen har fått förtroendet att utföra en ombyggnad av köpcentrum på 7000 kvm i Kungens Kurva

Byggmästargruppen har fått i uppdrag att på totalentreprenad utföra ombyggnad av ett köpcentrum i Kungens Kurva. Beställaren är BTI Vinkeln AB.

Projektet avser ombyggnad av köpcentrum med pågående verksamhet. Nya butiker blir bland annat Leos Lekland, Apoteket AB och Subway ska flytta in. Garaget ska knytas ihop med affärsplanet genom att ett nytt rullband monteras mellan våningarna.

Byggstart juni 2016, färdigställandet är beräknat till februari 2017.

För ytterligare information, kontakta: Bo Hultgren, 070-818 43 26

Byggmästargruppen Stockholm BMG AB har gedigen erfarenhet av bygg och historiskt har företaget arbetat kring nyckelorden samverkan, ärlighet, kommunikation och kostnadsmedvetenhet. Bolagets huvudinriktning är ombyggnationer av bostäder och kommersiella lokaler och fastigheter. Bolaget har tre affärsområden; Ombyggnad, Stambyten och Byggservice.