Byggmästargruppen ökar attraktiviteten och skapar ytterligare fördelar för sina kunder med BF9K

Som entreprenör och Byggmästare säljer vi inga färdiga produkter utan vi säljer vår kunskap och förmåga att uppfylla kundernas krav och önskemål.

Detta kräver kompetens och engagemang för kundens bästa och att vi har klart för oss och förstår hur vi ska hantera kvalité-, miljö- och arbetsmiljöfrågorna på ett trovärdigt och tryggt sätt.

För att vidmakthålla vår position på marknaden som ett välrenommerat Byggmästarföretag i Stockholm har vi därför låtit certifiera oss enligt Stockholms Byggmästareförenings verksamhetsledningssystem, BF9K.

DNV GL är oberoende revisorer och granskar årligen vår efterlevnad och utveckling av KMA-systemet så att det övergripande målet med ständig förbättring hålls levande.

För mer information om BF9K följ gärna denna länk till en informationsfilm. https://youtu.be/mr_GYtCscLY

- Det är med stor glädje jag nu kan informera våra kunder om att Byggmästargruppen certifierats i enlighet med BF9K säger Bilan Danho, VD på Byggmästargruppen.

Systemet som är direkt anpassat för byggbranschen och företagsanpassat är inte bara en stor tillgång för våra medarbetare utan skapar naturligtvis intressanta fördelar för våra kunder.