Byggmästargruppen Stockholm BMG AB växer och förstärker med en ny affärsområdeschef

Magnus Fernström har utsetts till Affärsområdeschef på Byggmästargruppen. Magnus kommer närmast från en tjänst som affärsområdeschef på Sh bygg sten och anläggning AB. Magnus tillträder sin tjänst den 1 september.

Magnus kommer i första hand att arbeta med våra ombyggnads- och samverkansprojekt.

- Med Magnus får vi ytterligare en god ledare och kompetent byggare i vår organisation. Magnus har värdefulla kunskaper och lång erfarenhet inom byggbranschen vilket även kommer att vara ett tillskott i det utvecklingsarbete som vi bedriver i företaget. Att Magnus väljer Byggmästargruppen förstärker ytterligare vårt motto med ”bekymmersfria byggen” och att vi uppfattas som en attraktiv arbetsgivare säger Carl-Gustav Ståhlberg på Byggmästargruppen.

Byggmästargruppens affärsidé är att med hög affärsmässighet tillsammans med våra kunder och samarbetspartners genomföra bekymmersfria byggprojekt inom ombyggnad, stambyten och byggservice.

För ytterligare information, kontakta Carl-Gustav Ståhlberg på mail: cgs@byggmastargruppen.se eller Bilan Danho på telefon 070-340 37 70 eller mail: bilan.danho@byggmastargruppen.se

Byggmästargruppen Stockholm BMG AB har gedigen erfarenhet av bygg och historiskt har företaget arbetat kring nyckelorden samverkan, ärlighet, kommunikation och kostnadsmedvetenhet. Bolagets huvudinriktning är ombyggnationer av bostäder och kommersiella lokaler och fastigheter. Bolaget har tre affärsområden; Ombyggnad, Stambyten och Byggservice.